Chief Customer Officer
Celý tým Webnode je jeden dobře fungující celek a absolutně každý v něm hraje důležitou roli. Naše kolegy z Customer Care nevyjímaje. Aby ne, vždyť jejich práce je to, co nás zásadně odlišuje od konkurence - jsou vždy připraveni pomoci našim zákazníkům, a to ve 24 jazycích.
Tenhle klíčový tým teď vede Sławomir. Multilingvální talent, samozvaný prezident Polska, legenda Customer Care, publicista, vtipálek. Skvělý kolega. A báječný otec. A proto nás opouští - aby věnoval více času své dceři. Bude nám chybět, ale jeho rozhodnutí plně respektujeme.
Za Sławka tedy hledáme náhradu. Silného člověka a partnera, který se postará o dvě cenné věci - náš největší tým a štěstí našich zákazníků. Člověka, který má zkušenosti s vedením lidí a péčí o zákazníky. Kolegu, který bude schopný od prvního dne naskočit do dobře rozjetého vlaku, pochopit svou práci a motivovat tým. Oficiální nickname: Chief Customer Officer.
No a teď pár podstatných informací, co jsme za ten nick schovali.
Lidé
Customer Care je největším týmem, který ve Webnode máme, pracuje v něm asi polovina našich lidí. A zároveň je nejrozmanitější - najdete v něm skoro 30 národností. Jejich prací je nejen podpora zákazníků, ale podílí se na lokalizacích, marketingu nebo obchodních aktivitách. Hlavním úkolem je tedy postarat se o tyto lidi, ujistit se, že vědí, co a jak mají dělat.
Zákazníci
Úspěch Webnode je založen na úspěchu zákazníka. V žádném případě to není prázdná fráze. Způsob, jakým se odlišujeme od naší konkurence, je právě kvalita služeb zákazníkům. Weby, e-commerce... všechno se to může zdát tak snadné. Ale ve skutečnosti je to se všemi těmi převody domén, integracemi plateb a spoustou technických záležitostí, věc poměrně složitá.
Nepoužíváme externí call centra, znalosti uchováváme interně, protože chceme být schopni pomoci našim zákazníkům na nejlepší možné úrovni. Jejich spokojenost měříme denně. A z výsledků měření se snažíme poučit a neustále zlepšovat.
Produkt
Hlas zákazníka je cenným zdrojem informací, který ovlivňuje náš produkt a služby. Je potřeba se ujistit, že je slyšet, že je mu správně rozumět a sdílet informace s produktovým týmem. Očekávejte vskutku plodné diskuse!
Nudné, leč důležité povinnosti
Každá práce má svou porci úkolů, která není zrovna líbivá a zábavná. Například sledování metrik a vytváření reportů. Jsou však její důležitou součástí a pomáhají jí lépe porozumět.
Šéf a kolegové
Tak to bacha, tady budeme našlapovat opatrně. 😊 Šéf je náš CEO jménem Josef (Pepa). Prý ještě nechce vystavovat svou temnou stránku, aby někoho nevyděsil. Něco na něj prásknout ale musíme. Pepa miluje rychlou a efektivní komunikaci a je maličko blázen do čísel (maličko hodně). Vždy je otevřený dialogu. Zbytek party kolem něj je dobrá směs povah a různorodých charakterů: milých lidí, podivínů a borovičkářů. S těmi se rozhodně nudit nikdo nebude.
Takže asi tak. Extroverti a společenští introverti jsou vítáni.
Informace o pozici
- Společnost: Webnode CZ s.r.o.
- Adresa: Hlinky 995/70, Brno - Staré Brno
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina - pokročilá
- Benefity: Cvičení na zahradě, čerstvé ovoce do práce, sportovní výzvy v Endomondu, výborná káva a voda jsou samozřejmostí, narozeninové volno, flexibilní pracovní doba, home office, firemní školka, svátky jak vyznáváš, otcovská dovolená, interní jazykové kurzy, příspěvek na jakékoliv externí kurzy, firemní knihovna, dárek k pětiletému výročí ve firmě, dárek ke svatbě či narození dítěte, dovolená navíc po 3 letech ve firmě, mezinárodní snídaně a spoustu dalších akcí, zlevněný mobilní tarif a bankovní účet, Webnode prémiové balíčky zdarma, atd.
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru: Doba neurčitá
- Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva