Často kladené dotazy

1. Máte pevnou pracovní dobu?
Oficiální terminologie říká, že máme flexibilní pracovní dobu. V praxi po tobě budeme chtít, abys byl k zastižení mezi 9. a 15. hodinou, ať už budeš s námi v kanceláři nebo doma. Ale jako vždycky - na všem se dá domluvit. Chceš začínat později? Odcházet dřív? Je to na tvojí domluvě s teamleaderem.

2. Mám se připravit na práci na směny?
Na rovinu - některé týmy zákaznické podpory mají směny: ranní a odpolední a občas je třeba sem zajít i o víkendu (jednou nebo dvakrát měsíčně). Zároveň se ale nemusíš bát, že tě tu budeme držet do půlnoci, protože odpolední směna je od 12 do 18.00. A navíc jen někdy. Už by tě nemělo ani překvapit, že na všem se dá domluvit s teamleaderem.

3. Píchačky už doufám nemáte...
Jsme ve 21. století, takže pípání jsme řekli NE. Systém ti automaticky zapíše tolik odpracovaných hodin, kolik máš ve smlouvě. Stejně tak automaticky ti počítá i obědovou pauzu, a tak je třeba, aby sis zaznamenal jen svou nepřítomnost jako třeba sick days, narozeninové volno nebo dovolenou.

4. Jak je to u vás s home office?
Jasně! Karanténa nám navíc ukázala, že jsme schopni takhle fungovat i dlouhodoběji a nic se nestane. Celofiremně nemáme žádná pravidla nastavená, takže už asi víš, co je třeba. Domluv se se svým teamleaderem a můžeš klidně pracovat ze své postele.

5. Kolik dní dovolené pro mne máte?
I jako nováček si během prvních 6 měsíců můžeš vzít 10 dní dovolené. Po této době se pak dostaneš na klasických 20 dní dovolené za rok. Když s námi ale vydržíš ty roky tři, přihodíme ti týden dovolené navrch! A nesmíme zapomenout na narozeninové volno.

6. Kde se můžu poblíž Webnode dobře najíst?
V blízkém okolí Webnode je několik restaurací a bister. Indický Satyam, lepší klasika Mitrovski, Ráj nebo Železná růže, ty to jistí. Jinak tu máme na každém patře kuchyňku, kde si můžeš svoje jídlo v pohodě ohřát. Dáme jídlo a Wolt k nám taky trefí.

7. Všude mi nabízí stravenky. Co vy?
Tak ty zrovna nemáme a ani nikdy mít nebudeme, nehodí se to do naší firemní kultury. Za to se snažíme nabídnout něco jiného - třeba ovoce do práce nebo objednáváme obědy od Freshboxu na každý týden.

8. Když přijedu autem, mám kde zaparkovat?
Kolo nebo motorku můžeš kdykoliv zaparkovat v naší garáži. Stačí se ozvat holkám na HR nebo svému TL. Místo pro auto pak určitě najdeš před budovou, nebo na parkovišti u Výstaviště, pokud tam zrovna není veletrh.

9. Můj pes beze mne teskní. Můžu ho vzít s sebou do práce?
Ano, ale domluv se prosím nejdřív se svým TL a s Denčou z recepce.

10. Do práce rád běhám, nebo jezdím na kole. Dá se v kanclu vysprchovat?
Ano, máme na každém patře sprchy.

11. Mám být ze svého prvního dne nervózní? Jak bude vypadat?
Nejprve si tě vezmou holky z HR, kdy s tebou projdou všechny potřebné papíry a řeknou ti, jak to u nás ve Webnode funguje. To trvá většinou hodinu a pak už si tě vyzvedne trenér, s kterým si projdeš celou budovu, seznámíš se s novými kolegy a pak začne školení. Mimochodem, první den tě zveme na společný oběd s trenéry, takže krabičku si z domu brát nemusíš.

12. Jak bude vlastně moje školení vypadat?
To záleží na tom, ve kterém týmu budeš pracovat. Třeba na IT a ve vývoji to budou jen dva dny, během kterých poznáš produkty Webnode a seznámíš se s životem ve firmě. Marketing má školení na čtyři dny, když se budeš dozvídat i věci zaměřené přímo na aktivity marketingu a probíhající kampaně. Nejdelší trénink má naše zákaznické oddělení, a to deset dní. Dává to smysl, protože musí vědět v podstatě o všem, co se ve Webnode děje. Takže se naučíš komunikovat se zákazníky a řešit jejich požadavky a postavíš si vlastní web, abys poznal naše produkty. Navíc se dozvíš něco o každém z našich oddělení.