Co jsme zač
WEBNODE: We help people individuals and small businesses to be successful online
Stručná historie Webnode
Odkud Webnode kráčí? A kam? A kdo je ten Vítek Vrba, o kterém všichni mluví, ale málokdo ho viděl? Nejdřív spolu rychle proletíme historii:
1998: Vzniká společnost Westcom Ltd. Jejím zakladatelem je právě ten Vít Vrba.
2008: Spouštíme první editor webových stránek. Soustředíme se na malé podnikatele, živnostníky a jednotlivce, kteří chtějí mít svůj web nebo e-shop co nejrychleji a nejjednodušeji. Máme českou, slovenskou a anglickou mutaci. Na konci roku "u nás" vzniklo již 200 000 projektů.
2013: Westcom se přejmenoval na Webnode a přestěhoval do nových brněnských kanceláří. Zaměstnáváme 65 lidí a počitadlo ukazuje více než 14 000 000 projektů.
2014: 50 zemí, 26 jazyků, 18 000 000 projektů. Nabíráme rychlost.
2018: Náš webový editor už 3 roky funguje ve verzi W2, proto spouštíme také novou platformu pro e-shopy E2. Počet webových stránek s razítkem Webnode dosáhl na víc než 34 milionů.
2019: Naším novým CEO se stává Josef Hos. Průběžně aktualizujeme roadmapu, abychom 37 000 000 zákazníkům doručili to, co právě potřebují.
2020: Webnode se stává součástí skupiny Team.blue
Co umíme nejlépe
Snažíme se držet naši nabídku produktů jednoduchou a srozumitelnou. I díky tomu si u nás vybere začínající bloger, živnostník nebo lékař.
V současnosti nabízí Webnode 2 editory. Jeden pro klasické webové stránky a druhý pro e-shopy. Existovaly i starší verze těchto editorů a některé projekty na nich stále fungují. Aktivně je však nenabízíme.
Budeme rádi, když si, kromě jiného projdeš i náš web a blog. Díky tomu poznáš:
- Jakým tónem chceme s našimi zákazníky komunikovat.
- Jaké jsou naše barvy, jak vypadá logo.
- V čem vidíme naši největší přidanou hodnotu.
- Jaké služby nabízíme a za kolik.
Zároveň máme po celou dobu plán, podle kterého neustále vylepšujeme editory a děláme další firemní rozhodnutí. Pro naše zaměstnance je samozřejmě po celou dobu přístupný. Chceme, aby vždy věděli, kam firma směřuje a že její chod mohou i sami aktivně ovlivňovat svými nápady.
Poznej nás na první dobrou
Stejně jako každá úspěšná firma, má i Webnode svoje logo, tón komunikace a hodnoty. Tady ti jen ve zkratce prozradíme to nejdůležitější, abys nás kdekoliv snadno poznal.
- Náš font se jmenuje Graphic. A je rozhodně hezčí než nějaký Comic Sans.
- Interně si kreslíme ilustrace, které najdeš na našem webu nebo na blogu.
- Kdysi dávno byla naší barvou oranžová, ale modrá nám dnes sluší víc.
- I když jsme ve 130 zemích světa, všude si držíme pověst místní firmy.
- Věříme, že tvorba webu může být jednoduchá a zábavná zároveň.
- V komunikaci jdeme přímo k věci a "neokecáváme".
- A vždycky se snažíme nejen pomoct, ale přidat i nějakou radu navíc.