Specialista zákaznické podpory
Co můžeš ve Webnode očekávat?
- Práci v moderním a mezinárodním prostředí.
- Přátelskou neformální atmosféru a lidský přístup.
- Vřelé přijetí do týmu.
- Podporu v prohlubování znalostí a sebevzdělávání.
- Denní komunikaci v anglickém jazyce a možnost využití jazykových kurzů.
- Spoustu zábavy, firemní a společenské akce, občerstvení a nápoje na pracovišti a mnohem víc.
- Neboj se. Vše Tě naučíme, důležité je jen mít chuť se učit.
- Back office zákaznické podpory: především emailová komunikace a online chat + telefony.
- Pomáhat našim uživatelům najít vhodná řešení jejich problémů a odpovídat na jejich dotazy.
- Udržování pozitivního vztahu se zákazníkem.
Jaké jsou naše požadavky?
- Mluvíš česky nebo slovensky na úrovni rodilého mluvčího.
- Nejsi lingvista, ale pravopisné chyby u Tebe nenajdeme.
- Angličtina Ti nedělá problém.
- Ovládáš práci na PC a pojmy jako HTML a CSS pro Tebe nejsou sprostá slova.
- Máš zkušenosti s komunikací se zákazníky. Praxe na obdobné pozici je výhodou, ne však podmínkou.
- Měl/a bys být týmový hráč a odolný/á vůči stresu.
Informace o pozici
- Společnost: Webnode CZ s.r.o.
- Adresa: Hlinky 995/70, Brno - Staré Brno
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina - mírně pokročilá
- Benefity: Cvičení na zahradě, čerstvé ovoce do práce, sportovní výzvy v Endomondu, výborná káva a voda jsou samozřejmostí, narozeninové volno, flexibilní pracovní doba, home office, firemní školka, svátky jak vyznáváš, otcovská dovolená, interní jazykové kurzy, příspěvek na jakékoliv externí kurzy, firemní knihovna, dárek k pětiletému výročí ve firmě, dárek ke svatbě či narození dítěte, dovolená navíc po 3 letech ve firmě, mezinárodní snídaně a spoustu dalších akcí, zlevněný mobilní tarif a bankovní účet, Webnode prémiové balíčky zdarma, atd.
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
- Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva