Jak to u nás chodí

Otázky, na které chceš znát odpověď ještě před pohovorem. 


1. Máte pevnou pracovní dobu?
 

Oficiální terminologie říká, že máme flexibilní pracovní dobu. V praxi po tobě budeme chtít, abys byl k zastižení mezi 9. a 15. hodinou, ať už budeš s námi v kanceláři nebo doma. Ale jako vždycky - na všem se dá domluvit. Chceš začínat později? Odcházet dřív? Je to na tvojí domluvě s teamleaderem.


2. Mám se připravit na práci na směny?
 

Na rovinu - některé týmy zákaznické podpory mají směny: ranní a odpolední a občas je třeba sem zajít i o víkendu (jednou nebo dvakrát měsíčně). Zároveň se ale nemusíš bát, že tě tu budeme držet do půlnoci, protože odpolední směna je od 10:30 do 19.00. A navíc jen někdy. Už by tě nemělo ani překvapit, že na všem se dá domluvit s teamleaderem.


3. Píchačky už doufám nemáte...
 

Jsme ve 21. století, takže pípání jsme řekli NE. Systém ti automaticky zapíše tolik odpracovaných hodin, kolik máš ve smlouvě. Stejně tak automaticky ti počítá i obědovou pauzu, a tak je třeba, aby sis zaznamenal jen svou nepřítomnost jako třeba sick days, narozeninové volno nebo dovolenou.


4. Jak je to u vás s home office?
 

Jasně! Karanténa nám navíc ukázala, že jsme schopni takhle fungovat i dlouhodoběji a nic se nestane. Celofiremně nemáme žádná pravidla nastavená, takže už asi víš, co je třeba. Domluv se se svým teamleaderem a můžeš klidně pracovat ze své postele.


5. Kolik dní dovolené pro mne máte?
 

Zavedli jsme neomezenou dovolenou, kterou můžeš využít ihned po vyčerpání zákonné dovolené, která činí 20 dní na rok. Pak je na tobě, kam vyrazíš nebo s kým trávíš své volné dny. Jen je potřeba se na všem domluvit se svým team lídrem.


6. Kde se můžu poblíž Webnode dobře najíst?
 

V blízkém okolí Webnode je několik restaurací a bister. Mitrovski, Ráj nebo Železná růže, ty to jistí. Jinak tu máme na každém patře kuchyňku, kde si můžeš svoje jídlo v pohodě ohřát. Děláme hromadné objednávky na Freshbox a když si nevybereš, tak Dáme jídlo a Wolt k nám taky trefí.


7. Všude mi nabízí stravenky. Co vy?
 

Tak ty zrovna nemáme a ani nikdy mít nebudeme, nehodí se to do naší firemní kultury. Za to se snažíme nabídnout něco jiného - třeba ovoce do práce nebo objednáváme hromadně obědy od Freshboxu na každý týden.


8. Když přijedu autem, mám kde zaparkovat?
 

Kolo nebo motorku můžeš kdykoliv zaparkovat v naší garáži. Stačí se ozvat holkám na HR nebo svému TL. Místo pro auto pak určitě najdeš před budovou, nebo na parkovišti u Výstaviště, pokud tam zrovna není veletrh.


9. Můj pes beze mne teskní. Můžu ho vzít s sebou do práce?
 

Ano, ale domluv se prosím nejdřív se svým šéfem a s Denčou z recepce.


10. Do práce rád běhám, nebo jezdím na kole. Dá se v kanclu vysprchovat?
 

Ano, máme na každém patře sprchy.


11. Mám být ze svého prvního dne nervózní? Jak bude vypadat?
 

Nejprve si tě vezme někdo z HR, kdy s tebou projdou všechny potřebné papíry a řeknou ti, jak to u nás ve Webnode funguje. To trvá většinou hodinu a pak už si tě vyzvedne trenér, s kterým si projdeš celou budovu, seznámíš se s novými kolegy a pak začne školení.

Mimochodem, první den tě zveme na společný oběd s trenéry, takže krabičku si z domu brát nemusíš.


12. Jak bude vlastně moje školení vypadat?
 

To záleží na tom, ve kterém týmu budeš pracovat. Třeba na IT a ve vývoji to budou jen dva dny, během kterých poznáš produkty Webnode a seznámíš se s životem ve firmě.

Marketing má školení na čtyři dny, když se budeš dozvídat i věci zaměřené přímo na aktivity marketingu a probíhající kampaně. Nejdelší trénink má naše zákaznické oddělení, a to deset dní.

Dává to smysl, protože musí vědět v podstatě o všem, co se ve Webnode děje. Takže se naučíš komunikovat se zákazníky a řešit jejich požadavky a postavíš si vlastní web, abys poznal naše produkty. Navíc se dozvíš něco o každém z našich oddělení.

Chceš pozvánku do Nebe? 

Pak omrkni otevřené pozice. Třeba hledáme právě tebe.