Specialista zákaznické podpory pro CZ/SK tým 

Plný úvazek • Brno 

Jsme původem z Brna a máme vlastní produkt, který dal vzniknout vice než 40 milionům projektů po celém světě a zásadně usnadnil způsob vytváření webů a e-shopů.

Hlavně ale nejsme žádný korporát. Sice je nás přes 120, včetně 25 vývojářů, stále se však vejdeme do jediné budovy, kde se dělají všechna rozhodnutí. V každém okamžiku budeš tedy vědět, co a proč se děje. Nejsme ani tým, co skáče z projektu na projekt, nedodáváme co nejrychleji na úkor kvality - to není náš styl. 

U nás se zkrátka všichni mohou vždy koncentrovat na práci a zaručíme na ni dostatek času. A navíc v parádním prostředí - naše kanceláře mají několik relaxačních zón, kuchyněk a teras, kde můžeš s kolegy probrat sport, pivo nebo jakoukoliv šílenost, a nikoho to neruší.

I angličtina se u nás hodí: Narazíš tady na lidi z různých koutů světa, od Švédska až po Brazílii.

Ty nejlepší věci vznikají tou nejjednodušší cestou. Proto hledáme skvělá, přizpůsobivá a snadná řešení. A to nejen směrem k zákazníkovi, ale I k nám samotným. 

Hledáme novou posilu pro náš CZ/SK tým zákaznické podpory. Tvým úkolem bude hlavně pomáhat hledat našim uživatelům vhodná řešení jejich problémů a odpovídat na jejich dotazy. Jak? Především po e-mailu, využíváme ale také online chat a telefony. Hlavním cílem však je udržet se zákazníkem pozitivní vztah a přátelskou atmosféru.

Co bys měl/a umět?

Určitě mluvit česky nebo slovensky na úrovni rodilého mluvčího. Nemusíš být žádný lingvista, ale pravopisné chyby po tobě opravovat určitě nechceme. Zároveň by ti neměla dělat problém angličtina. Většina ticketů je sice psaná v češtině či slovenštině, ale občas je potřeba řešit nějaký problém i anglicky. Navíc budeš mít v kanceláři spoustu kolegů z různých koutů světa, s nimiž to bez angličtiny prostě nepůjde. Uvítáme určitě praxi v komunikaci se zákazníky a zkušenost s ticketovacími systémy, není to však nutnou podmínkou. Výhodou jsou také obecné znalosti v oblasti SEO, tvorby webových stránek nebo blogu. To hlavně proto, že pak rychleji pochopíš náš produkt a naučíš se vše potřebné. A poslední věc - určitě bys měl/a být odolný/á vůči stresu. Občas to totiž může být pořádná honička. Ale ve které práci tomu tak není?

Jak se u nás budeš mít?

S oblibou říkáme, že jako v nebi. Ať už si pod tím představíš cokoli - krásné místo pro práci, skvělou partu lidí kolem nebo třeba akce, kterých je (za normálních okolností) fakt hodně. Taky klademe důraz na zdravé žití, vzdělávání nebo work-life balance. Pro každého je to zkrátka něco jiného.

Z benefitů si rozhodně ale vybere každý. Nečekej však, že tady najdeš třeba penzijko. To opravdu ne. Zato se můžeš těšit na spoustu jiných věcí, které jinde nemají. A je opravdu o co stát.

Prostě se k nám přijď mrknout. Stojí to za to. Pokud pořád váháš, mrkni třeba sem: https://www.pracevnebi.cz/o-webnode/ A to video si určitě pusť! 😊

Těšíme se na všechny, s odvahou, i bez ní, na setkání, na rozhovory. Na viděnou ve Webnode.

Zákaznický tým

Mrkni, jak máme rozdělený tým a čemu se věnujeme.

Informace o pozici

Společnost: Webnode CZ s.r.o.

Adresa: Hlinky 995/70, Brno - Staré Brno

Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky: Angličtina - pokročilá, Čeština/Slovenština - výborná

Benefity: Neomezená dovolená, cvičení na zahradě, sportovní výzvy ve Stravě, čerstvé ovoce do práce, výborná káva a voda jsou samozřejmostí, sick days, narozeninové volno, volný den pro dobrý skutek, flexibilní pracovní doba, home office, firemní školka, svátky jak vyznáváš, interní jazykové kurzy, příspěvek na jakékoliv externí kurzy, firemní knihovna, dárek k pětiletému výročí ve firmě, dárek ke svatbě či narození dítěte, mezinárodní snídaně a spoustu dalších akcí, zlevněný mobilní tarif a bankovní účet, Webnode prémiové balíčky zdarma, atd.

Typ pracovního poměru: Plný úvazek 

Délka pracovního poměru: Doba určitá/neurčitá

Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva


S kým se na pohovoru potkáš?

Na pohovoru si budeš povídat s Dančou. Pokud by ses jí chtěl/a ještě dopředu na cokoli zeptat, můžeš jí hned napsat na její email daniela.balasova@webnode.com.

Ozvi se nám!